Vizija in strategija

VIZIJA IN STRATEGIJA

Uvod

Vsi imamo vlogo pri ustvarjanju boljše prihodnosti. Ker želi Epson postati trajnostno podjetje, posvečamo pozornost prav vsakemu vidiku naše organizacije – od najmanjše žarnice do največje tovarne.

Strategija družbene odgovornosti podjetja

Epson še naprej prispeva k večjemu zavedanju globalnih družbenih vprašanj. Del našega poslanstva je zgraditi zaupanje z ustvarjanjem inovativnih izdelkov in rešitev, ki pomagajo lokalnim skupnostim pri doseganju rasti in uspeha. S stalnim izvajanjem strategije družbene odgovornosti podjetja, ki je v središču Epsonove filozofije upravljanja, pomagamo ustvarjati boljši svet.

Cilji za trajnostni razvoj

»Spreminjanje sveta: agenda za trajnostni razvoj do leta 2030« je bila sprejeta leta 2015 na vrhu ZN o trajnostnem razvoju, ki se ga je udeležilo več kot 150 vodilnih svetovnih podjetij.

Program vsebuje načrt ukrepov za ljudi, planet in blaginjo ter vključuje izjavo, niz 17 ciljev ter 169 ciljnih točk za trajnostni razvoj.

Kot je navedeno v filozofiji upravljanja, želi Epson postati nepogrešljivo podjetje, ki si prizadeva uresničiti cilje trajnostnega razvoja Združenih narodov.

Upravljanje

Epsonova pisarna za upravljanje družbene odgovornosti podjetja poroča neposredno predsedniku podjetja. Globalni direktor strategije družbene odgovornosti podjetja (CSR) je član upravnega odbora podjetja Seiko Epson in ima splošno odgovornost in pooblastilo za dejavnosti CSR skupine Epson.

Organizacija CSR

Naloga službe za upravljanje CSR je spodbujati dejavnosti CSR v celotni skupini Epson in prispevati k temu, da Epson postane nepogrešljivo podjetje.

Ključne teme strategije družbene odgovornosti podjetja

Da bi izpolnili cilje naše filozofije upravljanja in postali nepogrešljivo podjetje, menimo, da je pomembno prepoznati izzive in se z njimi spopasti s pozitivnimi poslovnimi dejavnostmi.

Leta 2017 je Epson izbral teme družbene odgovornosti podjetja ob upoštevanju družbenih vprašanj, opredeljenih v standardu ISO 26000 in drugih virih. Ocenili smo jih tako z našega kot z družbenega vidika ter dali prednost ključnim temam CSR (pomembnost). V nadaljevanju preberite več o ključnih temah CSR.

GLAVNA DEJAVNOST PODJETJADRUŽBENI VIDIKIOKOLJSKI VIDIKIUPRAVLJANJE
Ustvarjanje novih izdelkov in storitev z vodilno tehnologijoKakovost izdelkov in komuniciranjaUčinkovita raba energije in virovSkladnost
Poslovanje, usklajeno z globalnimi družbenimi trendiZdravje in varnost potrošnikovPodnebne spremembe in globalno segrevanjeKrepitev informacijske varnosti
Dvig produktivnosti z uporabo IKTSpodbujanje raznolikostiPrispevanje k ohranitvi okolja z izdelki in storitvami
Konkurenčnost izdelkovRazvoj človeških virov, zaposlovanje in ohranjanje zaposlenih
Strateško trženjeSpoštovanje človekovih pravic
Upravljanje oskrbovalne verige

Zaveza

Epson je član družbe, zato v njej uporablja brezkompromisni pristop k družbeno odgovornemu ravnanju podjetja na področjih, kot so skladnost, človekove pravice, okoljsko ukrepanje, raznolikost delovne sile in upravljanje dobavne verige. Omenjene in druge družbene probleme jemljemo resno in si prizadevamo za rešitve. Prizadevamo si, da bi Epson postal nepogrešljivo podjetje s prakso etičnega korporativnega ravnanja in da bi z izdelki in storitvami, ki jih zagotavlja, igral osrednjo vlogo pri uresničitvi boljšega sveta.

Poročanje

Zavezani smo transparentnosti, saj svoje dejavnosti CSR dokumentiramo že od leta 1999.

Nagrade

Celotna Evropa priznava Epsonovo stalno zavezanost k ustvarjanju boljše prihodnosti.

Preberite več o družbeni odgovornosti podjetja