ZAPOSLITEV PRI EPSONU

Zaposlitev pri Epsonu

Naše poslanstvo pri Epsonu je, da nudimo boljše izdelke za boljšo prihodnost. Prihodnost, ki je prijaznejša do okolja in učinkovitejša za vse. Zato razumemo, kako pomembno je, da zaposlimo najboljše ljudi, ki so tako strastni in ponosni kot mi.

To lahko dosežemo samo tako, da svojim zaposlenim zagotovimo službe, ki jih izpolnjujejo, so polne izzivov in jim prinašajo zadovoljstvo. Z vašo pomočjo bomo še naprej premikali meje tega, kar je mogoče doseči s tehnologijo, in ustvarili trajnosten ter inteligenten svet za vse.

Pomoč pri vaši prijavi

Prosta delovna mesta

Spoznajte nas pobliže

Pri Epsonu se lahko pohvalimo, da ima veliko naših zaposlenih dolgo in uspešno kariero – nekateri so z nami že dobri dve desetletji. Mešanica znanja in izkušenj v kombinaciji z rastočim številom zaposlenih, ki prinašajo nova spoznanja iz drugih organizacij, je to, zaradi česar smo še naprej odlični.

“Kot zaposleni pri Epsonu si vselej prizadevamo, da presežemo pričakovanja. Svojim strankam v prvi vrsti zagotavljamo samo izdelke in podporo najvišje kakovosti.”

Spoznajte nekaj naših ljudi

  • Priznanja zaposlenim

    Pri Epson Europe smo ponosni, da smo bili kot finalisti izbrani na tekmovanju za zaposlene Employee Benefits Awards 2016 za naš sistem priznanj Champions (slov. prvaki). Za to nagrado – Most Motivational Benefits – so sodniki ocenjevali strategije spodbujanja ali motiviranja, s katerimi podjetja stimulirajo uspešnost zaposlenih, njihovo vključenost in pripadnost.

    Epsonova ekipa je bila prav tako v ožjem izboru za najboljšo mednarodno kadrovsko službo 2016.

  • Navdihujoči sodelavci

    Epsonova nagrada Champions je javno priznanje našim zaposlenim. Zaposleni lahko nominirajo katerega koli zaposlenega za izkazano predanost in ustvarjalnost, ki prinašata inovacije, rezultate ter zadovoljstvo strank.

    Lokalni prejemniki priznanja Champion iz vseh regij se potegujejo tudi za ugledno nagrado Champions EMEAR. Prejemniki priznanj Champion lahko obiščejo naš glavni sedež na Japonskem.

    »Ena najbolj razveseljivih stvari med letošnjim ciklom je bilo videti spoštovanje do naših sodelavcev, nekaj, kar je bilo jasno iz številnih nominacij, ki smo jih prejeli. Najočitnejša stvar, ki sem jo opazil, je bil ponos, s katerim so ljudje sprejeli svoje nominacije in pozneje nagrade.«

    Rob Clark

    Predsednik odbora Epson Champions, višji podpredsednik,

    Epson Europe B.V.

  • Bistre zamisli za boljše poslovanje

    Pri Epsonu smo ponosni na naše zveste, nadarjene in vztrajne zaposlene. Prek našega programa za zamisli zaposlenih Inspira spodbujamo naše sodelavce, da delijo svoje zamisli o tem, kako bi lahko skupaj izboljšali našo učinkovitost in uspešnost. Zaposlene nagradimo za vse zamisli, ki jih uresničimo.

  • Nagrajujoča izkušnja

    Pri Epsonu vemo, kako pomembno je, da so naši zaposleni zadovoljni v službi, zato skrbimo, da jih delo pri nas izpolnjuje in jim prinaša zadovoljstvo. Poleg tega se zavedamo, da sta konkurenčno plačilo in dodatki za stimulacijo ključni za to, da pritegnemo in obdržimo najbolj nadarjene ljudi.

    Kjerkoli že živite, lahko pričakujete konkurenčno nadomestilo in dodatke. Zagotavljamo, da so naši dodatki dovolj konkurenčni, da pritegnejo najboljše. Epson svojim zaposlenim nudi vrsto ugodnosti, ki so primerne za tržišča, na katerih poslujemo. Naši zaposleni imajo tudi pravico do popusta pri nakupu izdelkov Seiko in Epson.

  • Enake možnosti

    Epson se zavezuje načelu enakih zaposlitvenih možnosti ter nediskriminatornih postopkov in praks. Ta pokriva vse oblike diskriminacije, vključno z diskriminacijo na podlagi rase, barve polti, veroizpovedi, spola, starosti, invalidnosti, spolne usmerjenosti, narodnosti, porekla, državljanstva, družinskega statusa, genetske nagnjenosti ali statusa prenašalca oz. katere koli varovane lastnosti, ki jo zaobjema veljavna zakonodaja.

Pogosto zastavljena vprašanja

  • Na kaj moram paziti, preden se prijavim?

    Vzemite si čas, ko se prijavljate na delovno mesto. Razmislite, ali je to prava služba za vas ter ali imate potrebne sposobnosti in izkušnje, da s prijavo uspete. Je Epson pravo podjetje za vas in ali vam ustreza kraj zaposlitve? Ali imate zakonito pravico do dela v kraju zaposlitve?

    Natančno preberite oglas za delovno mesto ter v prijavi navedite iskrene in točne podatke, saj ta predstavlja del izbirnega postopka in preverjanja.

  • Na koga se lahko obrnem v primeru težav s prijavo?

    Če imate kakršne koli težave, nam pišite na: talentlink@epson.eu

  • Kdaj izvem več o plačilu?

    Zavedamo se, da plačilo zaposlenca vpliva na vašo odločitev o zaposlitvi, ko se prijavljate na novo delovno mesto. Če boste uspešni z začetno prijavo, bo z vami stopil v stik član kadrovske službe ali ekipe za upravljanje s človeškimi viri in se z vami pogovoril o vaših pričakovanjih glede plačila.

  • Kakšne dodatke ponujamo svojim zaposlenim?

    Naši dodatki se razlikujejo od države do države. Predstavnik kadrovske službe ali strokovnjak za upravljanje s človeškimi viri vas lahko seznani s ponujenimi dodatki v državi, na katero se nanaša delovno mesto.

  • Kako naj se pripravim na razgovor?

    Odličen začetek za to je, da se informirate o podjetju Epson. Pozanimajte se o našem izboru različnih izdelkov in naših pisarnah po svetu. Pred prvim razgovorom se ne pozabite seznaniti s svojim življenjepisom in opisom delovnega mesta.

    Za drugi razgovor se pripravite, da boste lahko navedli določene primere iz vaših izkušenj s podrobnim opisom nalog ter projektov, s katerimi ste se ukvarjali in kako ste se jih lotili. Tovrstnim razgovorom pravimo kompetenčni razgovori ali strukturirani, dokazno usmerjeni razgovori. Morebiti vas bomo tudi obvestili o spretnostnih nalogah ali predstavitvi, ki jih boste rešili oz. opravili med razgovorom v drugem krogu. Vse potrebne informacije vam bo pred razgovorom posredovala ekipa za upravljanje s človeškimi viri oz. kadrovska služba.

  • Kaj je kompetenčni razgovor?

    Kompetenčnemu razgovoru pravimo tudi:

    • situacijski,
    • vedenjski,
    • strukturirani,
    • dokazno usmerjeni.

    Kompetenčni razgovori temeljijo na predpostavki, da bo pretekla uspešnost najbolje predvidela vedenje v prihodnje. Prosili vas bomo, da z nami delite primere situacij, v katere ste bili osebno udeleženi, in podrobno opišete vsak scenarij; tako z dokazi podprete svoje kompetence, ki jih zahtevamo za delovno mesto.

  • Kako odgovarjam na vprašanja med kompetenčnim razgovorom?

    Uporabite pristop STAR:

    • Situation (situacija),
    • Task (naloga),
    • Action (dejanje),
    • Result (rezultat).

    Situacija/naloga – opišite točno določeno situacijo, v kateri ste se znašli, ali nalogo, ki ste jo morali opraviti. Situacija se je morala odviti v preteklosti, izkušnjo pa ste lahko pridobili na delovnem mestu, med izobraževanjem ali prostovoljnim delom.

    Dejanje – opišite dejanje, ki ste ga storili – ne pa kaj bi morebiti naredili ali morali narediti. Če ste delali v skupinskem okolju, je pomembno, da opišete svojo vlogo v ekipi. Izpraševalec želi razumeti, kaj ste naredili vi; ne želi vedeti, kaj je naredila ekipa.

    Rezultat – opišite, kaj se je zgodilo; ste izpolnili zastavljeni cilj? Če ga niste, kaj ste se iz tega naučili?

  • Kako naj se oblečem za razgovor?

    Oblecite se preudarno. Pri Epsonu imamo kodeks poslovnega oblačenja.

  • Kaj vse naj imam s seboj na razgovoru?

    Na razgovoru v drugem krogu imejte s seboj dokumente, ki potrjujejo vašo pravico do dela. Videti moramo originalne dokumente, na primer potni list, osebno izkaznico, popoln rojstni list itn.

    V primeru vprašanj se obrnite na predstavnika kadrovske službe ali strokovnjaka za človeške vire.

  • Kdaj lahko po razgovoru pričakujem odgovor iz Epsona?

    Odvisno od delovnega mesta, za katerega ste se prijavili. V vsakem primeru zagotavljamo, da boste vedno prejeli izčrpne, natančne in konstruktivne povratne informacije v zvezi z rezultatom razgovora, saj pri Epsonu cenimo vaše zanimanje za naše podjetje.

Spoznajte naše izdelke

  • Manchester United powered by Epson

    Manchester United
    powered by Epson

  • Serija Epson WorkForce Enterprise

    Serija Epson
    WorkForce Enterprise

  • Velikost slike je pomembna

    Velikost slike
    je pomembna

  • Epson CeBIT 17 – roboti prihodnosti

    Epson CeBIT 17 –
    roboti prihodnosti

Povežite se z nami

Preberite več o tem, s čim se ukvarja Epson, ter sodelujte pri dejavnostih in dogodkih.


Vljudno obvestilo agencijam za zaposlovanje

Podjetje ima lastno interno kadrovsko službo, kar pomeni, da z agencijami za zaposlovanje sodelujemo samo občasno. V tem primeru Epson Europe B.V. sledi dogovoru o prednostnem seznamu ponudnikov za katero koli agencijsko pogodbo, sklenjeno za nedoločen čas, ali začasno zaposlitev po vseh naših regijah. Podjetje ob zaposlitvi kandidata ni obvezano plačati kakršne koli pristojbine, razen če je agencija podpisala pogoje podjetja Epson Europe B.V. in predložila kandidate po navodilih pristojnega strokovnjaka za upravljanje s človeškimi viri ali predstavnika kadrovske službe.

Ob upoštevanju tega vas vljudno prosimo, da se vzdržite špekulativnih prijemov pri naši kadrovski službi in ekipi za človeške vire ali našemu vodstvenemu kadru v celotnem podjetju.

Če želite, da vas vključimo na naš prednostni seznam ponudnikov, nam pošljite kratek opis vašega podjetja na naslov emear_resourcingpartners@epson.eu in pri tem jasno navedite področja, za katera ste specializirani, ter kako nam lahko vaše podjetje pomaga.