Epson in Usain Bolt v regiji EMEAR podpisujeta partnerstvo za promocijo tiskanja brez kartuš

Kampanja za ozaveščanje o Epsonovem tiskalniku EcoTank bo vključevala oglaševanje na televiziji, na prostem, na prodajnih mestih in družbenih omrežjih

Epson in Usain Bolt v regiji EMEAR podpisujeta partnerstvo za promocijo tiskanja brez kartuš

Epson je v regiji EMEAR napovedal partnerstvo z Usainom Boltom, najhitrejšim moškim na svetu. Usain, osemkratni dobitnik zlate olimpijske medalje in največji šprinter vseh časov, bo obraz velike kampanje za ozaveščanje o Epsonovih tiskalnikih EcoTank brez kartuš.

Usain bo igral v televizijski oglaševalski kampanji z Epsonovim tiskalnikom EcoTank, ki se bo začela konec tega tedna v Veliki Britaniji in Nemčiji, pojavljal pa se bo tudi na panojih, v spletnih oglasnih pasicah, na prodajnih mestih v večjih trgovinah in družabnih medijih v celotni regiji EMEAR. Usain bo na svoj lahkoten način pokazal, da lahko z Epsonovimi tiskalniki EcoTank in njihovim sloganom »Just fill and chill« dobesedno samo napolnite tiskalnik in se sprostite, saj ste preskrbljeni za do tri leta tiskanja brez kartuš 1.

Od začetka prodaje leta 2010 je bilo po vsem svetu prodanih več kot 60 milijonov tiskalnikov EcoTank s posodo s črnilom z visoko kapaciteto, ki strankam prihranijo do 90 % stroškov tiskanja 2. Tiskalniki so namesto kartuš opremljeni s stekleničkami s črnilom z visokim izkoristkom. Epson je pred kratkim osvežil svojo nagrajeno ponudbo tiskalnikov EcoTank, ki bolj zaposlenim gospodinjstvom in majhnim pisarnam omogoča enostavno tiskanje po izjemno nizki ceni na stran. Vsi novi Epsonovi tiskalniki EcoTank so opremljeni s tehnologijo tiskanja brez toplote Micro Piezo Heat-Free, ki omogoča tudi manjšo porabo energije in manjšo potrebo po nadomestnih delih.  

Predsednik Epson Europe Yoshiro Nagafusa je partnerstvo komentiral takole: »Usain je za nas popoln partner! Je eden najbolj prepoznavnih ljudi na svetu in njegov privlačen značaj bo na zabaven, nepozaben in privlačen način pripomogel k promociji naših cenovno dostopnih tiskalniških rešitev. Ker vedno več delamo od doma in postaja sodobno družinsko življenje vse bolj zaposleno, je zdaj ravno pravi čas za ozaveščanje o naših tiskalnikih EcoTank in prihrankih pri stroških, ki jih prinašajo.«

Usain Bolt je povedal: »Vesel sem, da lahko sodelujem z Epsonom pri ozaveščanju o tiskalnikih EcoTank. Sodelujem samo z blagovnimi znamkami, za katere menim, da lahko resnično nekaj spremenijo. Tiskalniki EcoTank odpravljajo številne frustracije, ki jih imamo sicer pri tiskanju s kartušami, in ker nam lahko s tem olajšajo življenje, že morajo biti v redu.  Ampak to seveda ni edina prednost! Imamo namreč veliko istih vrednot in ena od njih je gradnja boljše prihodnosti. Pri Epsonu se to odraža skozi krepitev zaupanja svojih strank prek izdelkov, ki skupnosti pomagajo rasti in napredovati. Meni pa je pomembno, da navdihnemo ljudi, da sledijo svojim sanjam, ne glede na to, kako velike ali majhne so.«

Če si želite ogledati ta novi televizijski oglas in nekaj dodatnih posnetkov, zajetih med snemanjem, obiščite naš kanal na spletišču YouTube – https://www.youtube.com/user/EpsonEurope

1 Na podlagi obsega tiskanja 100 strani velikosti A4 na mesec in najnižjega izkoristka iz priloženega kompleta črnil.
2 Na podlagi Epsonovih izračunov povprečen prihranek stroška na stran in povprečno število kartuš s črnilom, potrebnih za natis enakega števila strani kot s stekleničkami s črnilom Epson EcoTank »101« in »103«. Primerjava med povprečnim izkoristkom (tiskanje velikosti A4 po standardu ISO/IEC 24711) serij stekleničk s črnilom EcoTank »101« in »103« in originalnim potrošnim materialom (IDC, sledilnik tiskalnih zunanjih naprav, dobavljene količine leta 2020, objavljeno v 1. četrtletju leta 2021), ki se uporablja v 25 najbolje prodajanih komercialnih brizgalnih tiskalnikih A4 s kartušami s ceno nižjo od 100 € (brez davka) v Češki republiki, na Madžarskem, Poljskem in v Turčiji (IDC, četrtletni sledilnik tiskalnih zunanjih naprav, dobavljene količine leta 2020, objavljeno v 1. četrtletju leta 2021). Strošek na stran, izračunan na podlagi ustreznih prihodkov od prodaje stekleničk/kartuš in skupnega izkoristka, deljenih s številom prodanih enot.