Hitra in zanesljiva storitev za vaše Epsonove izdelke

Garancija CoverPlus vključuje Epsonovo podaljšano garancijo in storitve servisiranja ter vam zagotavlja brezskrbnost, saj veste, da bodo vsi nadomestni deli in delo kriti ves čas trajanja pogodbe CoverPlus.

COVERPLUS

Garancija, ki vam zagotavlja brezskrbnost

Predani smo zagotavljanju hitrih in zanesljivih storitev, s katerimi zagotavljamo, da bodo vaši Epson izdelki v najkrajšem možnem času zopet učinkovito in nemoteno delovali.

Prednostni servisni obiski

Popravilo vašega izdelka v okviru garancije CoverPlus je za nas najpomembnejše. S pomočjo naše mreže pooblaščenih serviserjev vam zagotavljamo, da se bomo na vašo zahtevo po popravilu odzvali hitro in v skadu z vašimi željami.

Originalni deli in delo

Menjavo delov izvajajo Epsonovi usposobljeni inženirji. Pri vseh popravilih Epson izdelkov uporabljamo Epsonove originalne nadomestne dele, izdelane v skladu z enako visoko specifikacijo kot pri vašem izdelku. Z mrežo Epsonovih lokalnih in centralnih skladišč zagotavljamo, da so rezervni deli vedno na voljo, s čimer zmanjšamo izpade delovanja.

Podpora tekom celotne življenjske dobe izdelka

Ko kupite Epsonov izdelek, prejmete tehnično pomoč za celotno življenjsko dobo izdelka. Izkoristite lahko tudi našo obsežno bazo nasvetov na našem spletnem mestu za podporo ali stopite v stik z nami prek spletnega klepeta, e-pošte ali telefona. Tu smo, da vam nudimo podporo in navodila za vaš kupljeni izdelek Epson ter vas vodimo pri izbiri in določanju pravega izdelka Epson za vas.

Poiščite svoj izdelek

Poiščite svoj izdelek in si oglejte, kateri paketi garancije CoverPlus so na voljo.

Standardna garancija v primerjavi s CoverPlus v primerjavi s ponudbo podaljšanja življenjskega cikla izdelka

Standardna garancija
CoverPlus
Ponudba podaljšanja življenjskega cikla izdelka
Število let, ki jih zajema garancijaStandardno od 1 do 2 letSkupno do 5 letSkupno do 8 let za izdelke z izpolnjenimi pogoji
Odzivni časCiljni odzivPrednostni odzivni časPrednostni odzivni čas
Nadgradnja standardne vrste storitveNeDaDa

Vrste storitev, ki jih zagotavljamo

CoverPlus ponuja številne storitve:

Kako kupiti garancijo CoverPlus

Začnite uporabljati podaljšano garancijo CoverPlus v 5 preprostih korakih.

Kako kupiti paket podaljšanja življenjskega cikla izdelka?

Podaljšajte življenjsko dobo Epsonovega izdelka z nakupom naše nove garancijske možnosti, ki zagotavlja dodatno zaščito in varnost za vašo naložbo.

Ne pozabite registrirati garancije Coverplus

Po nakupu izdelka Epson morate dodatno garancijo CoverPlus kupiti v 60 dneh od nakupa. Po nakupu garancije CoverPlus imate na voljo 8 mesecev za spletno registracijo izdelka.

Pogosto zastavljena vprašanja

Kdaj lahko kupim garancijo CoverPlus?

Garancijo lahko kupite do 60 dni od datuma namestitve izdelka Epson.

Kdaj se začne obdobje garancije servisnega paketa Epson CoverPlus?

Paketi nudijo pomoč od prvega dne namestitve izdelka, za katerega so registrirani. Na primer, 3-letni paket CoverPlus traja 3 leta od nakupa izdelka.

Ali je omejeno, kolikokrat lahko svoj izdelek dam v popravilo v obdobju garancije?

Število popravil izdelka v okviru garancije Epson CoverPlus ni omejeno. Epson ima pravico, da izdelek zamenja z ustreznim enakovrednim izdelkom, če nadaljnje popravilo ni mogoče.

Kako vem, kdaj se bo garancija za moj izdelek končala?

Obiščite https://warrantycheck.epson.eu/ in vnesite serijsko številko izdelka, nato se bo prikazala vaša standardna garancija in morebitna podaljšana garancija, registrirana za dani izdelek.

Kako pokličem servisno službo?

Lahko pokličete, pošljete e-pošto ali začnete spletni progovor z lokalno Epsonovo podporo. Celoten seznam številk in stikov je tukaj [naslov url za klic v center za komunikacijo s strankami ali oddelek podpore]