VARNOSTNE REŠITVE ZA POSLOVNO UPODABLJANJE

PRENOS BROŠURE

Epson in varnost

Pri Epsonu razumemo, da je varnost bistvenega pomena za podjetja – treba je poskrbeti za varnost podatkov in zagotoviti skladnost s predpisi. Razumevanje tveganj je ključnega pomena, vseeno pa v naše izdelke vključujemo različne varnostne funkcije in rešitve, da pomagamo zaščititi vaše podjetje.

Kakšna so varnostna tveganja?

Ko govorimo o omrežnih napravah, na primer večfunkcijskih tiskalnikih in optičnih bralnikih, podjetja zlahka spregledajo potrebne ukrepe za varnost informacij, pa vendar so te naprave lahko podvržene enakim varnostnim pomanjkljivostim kot katerakoli druga povezana ali omrežna naprava.

Tveganja je mogoče učinkovito razčleniti na dve ključni ranljivosti; kot vstopno točko do omrežja podjetja in kot mesto shranjevanja za osebne informacije.

Izguba podatkov z vidika tiskanja in optičnega branja

V študiji, ki jo je podjetje za raziskave Quocirca izvedlo v 200 podjetjih z več kot 1000 zaposlenimi, je bilo postavljeno vprašanje »Kako zaskrbljujoča je vsaka od navedenih groženj za varnost tiskanja v vaši organizaciji?«. Visoko nad povprečje v vseh sektorjih sta se uvrstila pomislek glede dostopa do IT-omrežja prek nezavarovanega tiskalnika in pomanjkanje nadzorne sledi pri uporabi tiskalnikov, optičnih bralnikov ter kopirnih naprav.

Eno od vprašanj je bilo tudi »Kakšna je narava izgube podatkov z vidika tiskanja?«. Največkrat izbrani pomislek so bila tiskalna opravila, prestrežena v čakalni vrsti tiskanja ali v omrežju, tesno pa jim sledijo kraja ali pridobitev trdega diska tiskalnika in podatki, razkriti iz neuporabljenih tiskalnih opravil na izhodnem pladnju. (vir: Quocirca, Print security: An imperative in the IoT era, 2017)

Raziskava, ki jo je izvedlo podjetje Quocirca, opozarja, da je kar nekaj različnih ranljivosti, ki se jih podjetja zavedajo in zaradi katerih so zaskrbljena. V kratkem bomo razpravljali o tem, kako lahko te ranljivosti s funkcijami strojne in programske opreme upravljamo in obvladamo.

Kaj je GDPR in kaj pomeni za varnost naprave?

Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) EU nadomešča Direktivo o varstvu podatkov 95/46/ES in tudi lokalno zakonodajo. Namenjena je usklajevanju zakonov o zasebnosti podatkov v Evropi, zaščiti in krepitvi zasebnosti podatkov vseh državljanov EU ter preoblikovanju pristopa k zasebnosti podatkov v organizacijah.

Kaj sestavlja osebne podatke?

Vse informacije, povezane s fizično osebo ali »posameznikom, na katerega se nanašajo osebni podatki«, ki se lahko uporabijo za neposredno ali posredno identifikacijo osebe. To so lahko ime, fotografija, e-poštni naslov, bančni podatki, objave na spletnih mestih družbenih omrežij, zdravstvene informacije ali naslov IP računalnika.

Kakšne so kazni v primeru neskladnosti?

Organizacijam se zaradi kršitve GDPR lahko izreče globa do 4 % njihovega letnega skupnega prihodka ali do 20 milijonov evrov1. Opozoriti je treba, da ta pravila veljajo za upravljavce in obdelovalce – kar pomeni, da »oblaki« niso izvzeti iz izvrševanja GDPR.

Kaj ima to opraviti z Epsonom?

Tiskalnike, večfunkcijske naprave in optične bralnike moramo obravnavati kot del splošne strategije za varnost podatkov. To pomeni, da so podatki šifrirani, kjer je to mogoče, tiskalna opravila so odobrena samo pooblaščenim uporabnikom, naprave pa so zaščitene pred zlonamerno programsko opremo.

Epsonov pristop k varnosti

Pri Epsonu še naprej krepimo funkcionalne omrežne zmogljivosti naših naprav, da bi izboljšali prijaznost do uporabnika za naše stranke ter se vključili v razvoj naše informacijsko usmerjene družbe. V naših proizvodnih postopkih mislimo na varnost skozi celoten življenjski cikel izdelka, od zasnove pa do takrat, ko ga stranka preneha uporabljati.

Ustrezne varnostne zahteve za računalnike in strežnike so nujne, predvsem pri vzpostavljanju povezave z omrežjem in njegovi uporabi. Pri Epsonu se poslužujemo spodnjega pristopa v zvezi z varnostjo, tako da lahko naše stranke enostavno in varno uporabljajo naše izdelke.

1.

Varnost naših izdelkov obravnavamo kot osnovo za kakovost naših izdelkov.

2.

Našim strankam dejavno zagotavljamo informacije in znanje o varnosti.

3.

Nenehno se trudimo zagotavljati zaščito pred ranljivostmi.

Glavne varnostne funkcije Epsonovih tiskalnikov in večfunkcijskih naprav

Tiskanje s kodo PIN

Uporabite funkcijo varnostne kode PIN naših tiskalnikov WorkForce Pro in omejite dostop do zaupnih natisnjenih podatkov. Za še večjo brezskrbnost tiskalniki podpirajo tudi najnovejše varnostne in šifrirne protokole, vključno z IPSEC in IEEE802.1x.

Varna/šifrirana komunikacija

S funkcijo filtriranja naslovov IP lahko filtrirate naslove IP, vrste storitev, številke vrat za sprejemanje in prenos itd., ki imajo dostop do Epsonovih naprav. S funkcijo IPSec pa je mogoče šifrirati tudi celotno omrežno komunikacijo. Glede na kombinacijo teh filtrov lahko nastavite, ali želite sprejeti ali blokirati podatke od določenega odjemalca in ali želite sprejeti ali blokirati določene vrste podatkov.

Zaščita vašega imenika

Pri paketnem urejanju imenika večfunkcijskega tiskalnika lahko preprečite razkritje podatkov imenika in nepooblaščeno spreminjanje tako, da zahtevate skrbniško geslo. In ker je več imenikov mogoče shraniti kot šifrirano datoteko, lahko preprečite tudi razkritje osebnih podatkov, na primer številk faksa in e-poštnih naslovov, pri zamenjavi ali varnostnem kopiranju podatkov večfunkcijskega tiskalnika.

Pri odstranitvi večfunkcijskega tiskalnika

Pri prenašanju ali odstranitvi tiskalnika lahko povrnete vse nastavitve na tovarniško privzete in tako preprečite razkritje zaupnih podatkov.

Glavne varnostne funkcije Epsonovih optičnih bralnikov in večfunkcijskih naprav

Varna obdelava dokumentov in učinkovito upravljanje podatkov

Skrbniki lahko centralno upravljajo različna opravila, od profilov opravil optičnega branja do uporabniških pravic za dostop. Skrbniki za IT lahko upravljajo dostop do opravila na različne načine, vključno z uporabniškim imenom in geslom, imenikom LDAP Active Directory, prijavo z identifikacijsko kartico in kodo PIN.

Na napravi

Skrbniki lahko zaklenejo zaslone na daljavo, da preprečijo nepooblaščene spremembe profila. Tako zagotovijo, da so profili uporabnika za določeno opravilo na voljo kjerkoli v podjetju.

Zaščita PDF-jev

S funkcijo zaščite z geslom dodajte optično prebranim dokumentom PDF omejitev na ravni datoteke, ki ščiti pred nepooblaščenim odpiranjem datoteke.

Zaščita lastnine

Omejite funkcije urejanja in tiskanja ter tako omejite dejanja in zmogljivosti prejemnikov dokumentov.

PDF/A

Ustvarite datoteke PDF, ki so skladne s standardi PDF/A-1 ali ISO19005-1.

Varno optično branje

Podatke lahko optično preberete v datoteke PDF, zaščitene z geslom. To lahko tretjim osebam prepreči ogled dokumentov brez pooblastila.

Glavne varnostne funkcije, ki so na voljo prek rešitev programske opreme

Preprečevanje nepooblaščenega uporabniškega dostopa do večfunkcijskih naprav in optičnih bralnikov

Samodejno preverite pristnost ter prepoznajte uporabnike in njihove profile za dostop. Upravljajte in spremljajte, kaj lahko in česa ne more narediti uporabnik na napravi, ter tako zaščitite dragocene poslovne podatke v poslovnih procesih. Izboljšajte tudi skladnost z zaščitenim dostopom do večfunkcijskih tiskalnikov in pooblaščenimi vnaprej določenimi funkcijami. To občutno zmanjša možnost uhajanja informacij iz večfunkcijskih tiskalnikov.

Optično preberi na moj e-poštni naslov

Čeprav je pošiljanje dokumentov po e-pošti učinkovit in priročen način za skupno rabo dokumentov, je to lahko tudi tvegano. Dokumenti, ki vsebujejo občutljive informacije (na primer podatke o bančnem računu ali rojstne datume) in so po e-pošti nenamerno poslani napačni osebi, imajo lahko resne posledice. Pooblaščeni uporabniki optično preberejo dokumente in pošljejo rezultate po e-pošti na vnaprej nastavljen e-poštni naslov, da preprečijo, da bi bili optično prebrani in regulirani dokumenti poslani napačnemu prejemniku.

Upravljanje cilja datoteke

Vnaprej določeni poteki dela, številke faksov in e-poštni naslovi zagotavljajo, da so dokumenti poslani na prave cilje. Epson lahko z vnaprej določenimi procesi zajema pomaga organizacijam, da se izognejo pošiljanju optično prebranih dokumentov na napačno lokacijo in zmanjšajo število napak.

Avtomatizirani poslovni procesi

Rešitve za prepoznavanje dokumentov na osnovi pravil omogočajo samodejno dostavo optično prebranih dokumentov pravim skupinam. Napredna orodja za pridobivanje podatkov, vključno s prepoznavanjem znakov in oznak, iskanjem črtnih kod in iskanjem po zbirki podatkov, omogočajo, da je pomembna vsebina natančno preverjena in dostavljena v poslovne aplikacije, pri čemer se zmanjša podvajanje dela, število ročnih posredovanj pa je minimalno.

Zaposlenim preprečite, da prevzamejo nepooblaščene dokumente

Varno tiskanje omogoča najboljši izkoristek uporabe vseh naprav v skupni rabi in poskrbi, da zaupni dokumenti ne pristanejo v napačnih rokah. Dokumente varno izda lastnik dokumentov in tako prepreči, da bi zaupni ali občutljivi podatki ležali naokrog, ter poskrbi, da jih bo videl le predvideni prejemnik.

Sistemi za upravljanje dokumentov

Vsebina te bele knjige:
  • Uvod
  • Spoznavanje funkcij sistemov za upravljanje dokumentov
  • Kaj je treba upoštevati pri uvedbi sistemov za upravljanje dokumentov
  • Načrt integracije sistema za upravljanje dokumentov v treh korakih
  • Zakaj so optični bralniki bistvenega pomena za sisteme za upravljanje dokumentov?
  • O Epsonu
PRENOS BELE KNJIGE

Kontaktirajte nas

Če želite več informacij o Epsonovih rešitvah, preprosto vnesite svoje podatke spodaj in oglasil se vam bo Epsonov predstavnik.

Polja, označena z »*«, so obvezna

Izpolnite to polje
Izpolnite to polje
Izpolnite to polje
Izpolnite to polje
Izpolnite to polje
Po e-pošti želim prejemati informacije o prihajajočih Epsonovih izdelkih, promocijah in dogodkih.

  1. To je najvišja globa, ki jo je mogoče naložiti za najhujše kršitve, npr. za nezadostno privolitev strank za obdelavo podatkov ali kršitev temeljev konceptov vgrajene zasebnosti. Pri globah obstaja stopenjski pristop. Podjetju se na primer naloži globa v višini 2 %, ker nima urejenih evidenc, ker o kršitvi ni obvestilo nadzornega organa in posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali ker ni izvedlo ocene učinka.